بزن بریم
منوی دسته بندی

نحوه درخواست آنلاین اصلاح تغذیه و رژیم درمانی

نحوه درخواست آنلاین اصلاح تغذیه و رژیم درمانی

نحوه درخواست آنلاین رژیم غذایی:

جهت درخواست آنلاین به صفحه https://shefaha.ir/40-3/ وارد شوید و یکی از موار را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید  و کلیک کنید سپس وارد صفحه توضیحات خواهید شد سپس گذینه ارسال را و در صفحه بعد پرداخت را بزنید در این مرحله مشخصات بانکی خودتان را وارد کنید و پرداخت را بزنیدکلیه مراحل آ نرا تا انتها طی کنید. کل فرایند حدودبیست دقیقه وقت شما را خواهد گرفت و با توجه به اینکه رژیم شما بر اساس اطلاعات داده شده تنظیم میگردد، میبایست با دقت فرم را پر کنید . چنانچه امکان دسترسی به اینترنت را نداشته باشید و یا اینکه به اندازه کافی یا این سیستم آشنایی ندارید از کارشناسان ما کمک بگیرید تا به جای شما اطلاعات را وارد نمایند.

خدمات پشتیبانی رژیم های غذایی:

درصورت اخذ رژیم های غذایی، طبیعی است که سوالات زیادی در ذهن شما شکل بگیرد و یا اینکه در حین رژیم دچار مشکلات غیر قابل پیش بینی شوید. به این منظور شما در تمام روزهای کاری از ساعت 10 صبح تا 3عصر می توانید به وسیله کانل تلگرام با کاربری poshtiban7@ تماس گرفته و پاسخ خود را از کارشناسان دریافت نمایید.

انصراف از دریافت رژیم:

در صورتیکه مبلغ خود را به حساب ما واریز کرده باشید چنانچه رژیم شما صادر نشده باشد اگر با شماره های کلینیک تماس بگیرید نسبت به برگشت مبلغ اقدام خواهد شد و توجه داشته باشید در صورتیکه رژیم صادر شده باشد (که از صفحه پروفایل شما قابل مشاهده است) امکان لغو درخواست وجود نداشته و مبلغ واریزی قابل برگشت نمی باشد.

هزینه رژیم:

هزینه و مبلغ ذکر شده در سایت شامل کلیه هزینه های متعلقه مثل هزینه ویزیت و هزینه پیک می باشد و نیازی به پرداخت وجه اضافی نیست.

محمد حسین زارع خورمیزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *