بزن بریم
منوی دسته بندی

روشی قوی برای مشکلات جنسی

روشی قوی برای مشکلات جنسی

بسیارند همسرانی که از کمبود، کاهش یا تحلیل میل و قوای جنسی خود رنج می‌برند و می‌توان گفت که حتی در برخی افراد، این مسئله اصلیترین یا دستکم یکی از مشکلاتی است که زندگی مشترک آن‌ها را تحت الشعاع خود قرار داده. از این رو، در مطلب پیش رو برخی خوردنی‌ها، ویتامین‌ها، مواد معدنی و گیاهی را ذکر کرده‌ایم که از نظر طب سنتی موجد افزایش قوا و میل جنسی می‌شوند.

برای دریافت درمان و کمک درمان اینجا کلیک کنید

عوامل کاهش نیروی جنسی مردان:

ابندا باید به دنبال فهمیدن دلایل کاهش نیروی جنسی مردان در زندگی باشیم.به این ترتیب در مرحله ی اول با جلوگیری از کاهش نیروی جنسی میتوانیم در مرحله ی بعد به تقویت نیروی جنسی مردان بپردازیم.با دلگرم همراه شوید:

عوامل هورمونی:

تستسترون یکی از مهمترین هورمونهای جنسی در بدن است که با کاهش سطح این هورمون در بدن ،میل جنسی کاهش می یابد .البته با افزایش سن به طور طبیعی ،میزان این هورمون در بدن کاهش می یابد. کاهش سطح تستوسترون حدود 1 درصد، در هر سال در بدن مردان می باشد.

عوامل روانی یا ذهنی :

این عوامل شامل استرس، اضطراب، افسردگی،عدم اعتماد بنفس، استرس و مشکلات در زندگی زناشویی، مشکلات مالی و یا برخی دیگر از بیماریهای روانی باشد.

تغییرات در جریان خون:

بیماریهای قلبی و عروقی، فشار خون بالا ،کلسترول ، دیابت ، که باعث کاهش جریان خون به آلت تناسلی شده و میل جنسی را کاهش می دهد.

استفاده از برخی داروها :

داروهای آرامبخش ، داروهای ضد افسردگی ، برخی از داروهای فشار خون (این داروها باعث باریک و سخت شدن شریانهای خون و در نتیجه کاهش جریان خون به آلت تناسلی می شود و در نتیجه امکان نعوظ از بین می رود.، قرصهای خواب آور، داروهای مدر (باعث کاهش ماده معدنی روی می باشد، این ماده برای تولید هورمون جنسی تستسترون در بدن لازم است. داروهای بتا بلوکر( باعث کاهش جریان خون در رگ هاي خوني دستگاه تناسلي می شود و در نتيجه امکان نعوظ از بین می رود.

مصرف مواد مخدر ، سیگار جریان باعث کاهش خون در دستگاه تناسلی می شود.مصرف الکل باعث کاهش سطح تستسرون در بدن ، کوچک شدن بیضه ها و کاهش اندازه آلت تناسلی و میل جنسی می شود.

بهترین غذاها:
مثل همیشه غذاهای دریایی در ابتدای لیست قرار دارند. مصرف غذاهای دریایی در مردان وزنان توانایی جنسی را بالا برده عملکرد بهتری را حاصل می سازد.
میوه ها و سبزیجات و به خصوص روغن زیتون و ماهی مقوی ترین ها برای این منظور است.
در میان میوه ها آلبالو یک شناخته شده در این زمینه است علاوه بر آن می توان به انجیر, انبه, گردو و تمام مغزها و.. اشاره کرد.

نوشیدنی هایی مناسب برای تقویت قوای جنسی:

شربت رز

شربت رز و تاثیر بینظیر آن بر سرد مزاجی

شربت رزبا چاشنی هل

نوشیدنی خنکی که از ترکیب هل و گل سرخ تهیه شود می تواند بسیار گوارا و فرح بخش باشد و هر کسی را علاقه مند به مزه کردن آن کند. در کنار این مزایا خواص درمانی و معجزه آسای گل سرخ و هل در درمان ناتوانایی جنسی و سرد مزاجی قابل توجه است.
تنها کافیست  در یک لیوان 2 قاشق سکنجبین بریزید و به میزان 3 تا 4 قطره عصاره گل سرخ به آن اضافه کنید. نصف خیار رنده شده را به سکنجبین اضافه کنید و متناسب با ذائقه ای که دارید یک تا 2 عدد هل را درون آن بیندازید. در نهایت یک لیوان آب خنک اضافه کنید.
شربت وانیلی

فواید نوشیدنی وانیلی

نوشیدنی وانیلی ویژه ماه عسل
 شربت عسل وانیلی  به دلیل عطر و خاصیت مقوی ای که دارد می تواند به بهبود روابط زناشویی و تقویت بنیه زوج ها کمک کند. مصرف این شربت علاوه بر تقویت قوای جسمی به آرامش زوج ها نیز کمک می کند و می تواند بر ترشح مناسب هورمون تستسترون نیز اثر بگذارد. برای تهیه این شربت لازم است  آب ولرم را با 2 تا 3 قاشق عسل طبیعی مخلوط کنید و به آن اندکی پودر، چوب یا عصاره وانیل خوراکی اضافه کنید. بعد از تهیه این شربت آن را درون یخچال بگذارید تا خوب خنک شو.

برترین ها: مواد غذایی تابستانه برای مردان فواید بسیاری دارد. آیا شما هم از آن جمله افرادی هستد که برای تقویت قوای جنسی خود از قرص ها و داروها مصرف می کنید؟ آیا می دانید که می توان به جای قرص از برخی مواد خوراکی استفاده کرد؟ اگر به دنبال راهی هستید تا تعداد و کیفیت اسپرم های خود را افزایش دهید، مواد غذایی که در اینجا برایتان آورده ایم را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا سلامت جنسی شما را افزایش دهد.

تقویت قوای جنسی مردان با 5 ماده غذایی

هندوانه

این میوه قرمز خوشمزه و آبدار سرشار از سیترولین است که اختلال نعوظ را، به خصوص اگر دلیل آن افزایش فشار خون باشد، کاهش می دهد. سیترولین موجود در این ماده تبدیل به آرژینین می شود که بر افزایش تولید طبیعی نیتریک اکسید موثر است. نیتریک اکسید نیز جریان خون را در بافت های عضلانی و همچنین دستگاه تناسلی مردان بالا می برد که در عملکرد جنسی مردان تاثیر بسزایی دارد.

اگر بخواهیم یک ماده غذایی برای سلامت جنسی مردان نام ببریم، گردو انتخاب ما است. گردو نه تنها حیات و تحرک اسپرم مردان را بهبود می بخشد بلکه بر عملکرد لایه درون رگی (لایه نازکی از سلول‌ها است که درون رگ‌های خونی و لنفاوی را می‌پوشاند) نیز موثر است.

زمانی که از عملکرد لایه درون رگی صحبت می کنیم، بیماری های قلبی و عروقی به ذهن مان می آیند اما باید بدانیم که اختلال نعوظ نیز به آن مرتبط است. اگر با مواد غذایی مناسب، عملکرد لایه درون رگی را بهبود بخشیم، به باز شدن رگ های خونی و به تبع نعوظ نیز کمک می کنیم. گردو سرشار از آلفا لینولنیک اسید (ALA)، آنتی اکسیدان، منیزیم و غیره است.

هلو

هلو نه تنها میوه ای خوشمزه بلکه سرشار از ویتامین سی است که بر تحرک اسپرم ها موثر است. تحقیقی نشان می دهد افراد ناباروری که بیشتر عمر خود را سیگار کشیده اند اما ویتامین سی به میزان کافی مصرف کرده اند، در نهایت بارور شدند. ویتامین سی هورمون استرس کورتیزول را کاهش می دهد.

هورمون کورتیزول و تستوسترون به سرعت تعادل خود را از دست می دهند. هر چه سطح هورمون کورتیزول بالاتر رود، تستوسترون پایین تر می آبد. به بیانی این دو بر خلاف هم عمل می کنند. بنابراین هر چه سطح هورمون کورتیزول کمتر باشد، تستوسترون بدن تان بیشتر خواهد درخشید.

شکلات

محققان هر گاه شکلات را برای بیماری های قلبی و عروقی و دیابت مورد مطالعه قرار دادند، فواید بسیاری از آن را کشف کرده اند، بنابراین حال می توانید بدون عذاب وجدان روزانه مقداری شکلات تلخ بخورید.

شکلات گردش خون بدن و به همان نسبت گردش خون اندام تناسلی را افزایش می دهد و در نتیجه در نعوظ موثر است. فنتیل ‌آمین موجود در این ماده بر میزان سروتونین و اندروفین مغز نیز تاثیر می گذارد.

برگ های سبز

برگ های سبز سرشار از مواد مغذی هستند اما این تمام ماجرا نیست. این مواد منیزیم بسیاری نیز در درون خود دارند. منیزیم رگ های خونی را باز می کند، جریان خون را در آلت تناسلی مردان افزایش می دهد و در نتیجه نعوظ را ممکن می سازد. بنابراین اسفناج، کلم پیچ و کلم بروکسل را به رژیم غذایی خود راه دهید. کاهو و دیگر سبزیجات سبز رنگ نیز مفید می باشند

 
ویتامین A
یکی از مواد موثر در تقویت جنسی ویتامین A است،ویتامین A از ویتامین های محلول درچربی است که نقشی اساسی را در تولید مثل ایفا می کند. این ویتامین در هویج، کلم، شلغم، اسفناج، بروکلی، کاهو، فلفل قرمز و انبه یافت می شود.
ویتامین های گروه B
ویتامین های گروه B نیز در تقویت جنسی نقش دارند.از ویتامین های گروه B، تیامین(B1)، ریبوفلاوین (B2) و نیاسین (B3) بسیار حایز اهمیت می باشند. البته ویتامین های B5، B6، B12 نیز برای کاهش استرس و تنظیم مقدار هورمون های بدن لازم هستند.ویتامین B3 (نیاسین) باعث اتساع عروق شده و گردش خون را بهبود می بخشد.

این ویتامین همچنین باعث ساخته شدن هورمون های جنسی می شود. مصرف نیاسین نیم ساعت قبل از فعالیت جنسی، هیجان جنسی را افزایش می دهد.ویتامین B6 از افزایش میزان پرولاکتین که خود باعث کاهش میل جنسی می شود، جلوگیری می کند. همچنین باعث افزایش باروری در زنان می گردد. ویتامین B12 در مردانی که اسپرم کافی ندارند، موثر است.
منابع سرشار از ویتامین های گروه B عبارت اند از نان و غلات سبوس دار، تخم مرغ، حبوبات (نخود و لوبیا و..)، محصولات سویا، ماهی سالمون و دیگر ماهی های آزاد، آجیل، بروکلی، گوشت کم چرب و موز.موز دارای آنزیم بروملین (Bromelain) است که در تقویت نیروی جنسی مردان موثر است. همچنین سرشار از پتاسیم و ویتامین های گروه B می باشد.باید توجه داشت که مصرف نوشیدنی های الکلی باعث از بین رفتن ویتامین های گروه B می شوند.
ویتامین C
ویتامین C نیز از ویتامیهای موثر در تقویت نیروی جنسی است. ویتامین C جهت عملکرد سالم غدد جنسی لازم است. همچنین اسپرم ها را در برابر اثر رادیکال های آزاد که باعث چسبیدن و عدم تحرک آن ها می شود، محافظت می کند.ویتامین C احتمال بارور شدن تخمک توسط اسپرم را افزایش می دهد. منابع سرشار از این ویتامین انواع مرکبات، توت فرنگی، کیوی، هلو، انبه، گوجه فرنگی و سبزیجات برگ سبز می باشد.
ویتامین E
ویتامین E به تولید هورمون های جنسی کمک کرده و گردش آن ها را بهتر می کند و در تقویت جنسی موثر است. همچنین اکسیژن لازم برای اندام های تناسلی را فراهم می کند و باعث بهبود استقامت جنسی و رسیدن به ارگاسم (اوج لذت جنسی) می شود. این ویتامین در لقاح سلول تخم موثر است. ویتامین E در مغزها، حبوبات، غلات سبوس دار، میوه ها و سبزیجات یافت می شود.
روی

برای دریافت درمان و کمک درمان اینجا کلیک کنید

روی از آنتی اکسیدان هایی است که باعث عملکرد صحیح غده فوق کلیه می شود. روی برای تولید هورمون تستوسترون (مردانه) و افزایش تعداد اسپرم لازم است. همچنین باعث افزایش استقامت جنسی می شود و احساس خستگی را از بین می برد. در ضمن اسپرم را در برابر باکتری های واژن محافظت می کند. مقدار مورد نیاز روی، ۴۰ میلی گرم در روز می باشد. روی در تخمه کدو تنبل، تخمه گل آفتابگردان، سیر و اسفناج یافت می شود.
منیزیم
یکی دیگر ازعناصر موثر در تقویت جنسی منیزیم است. منیزیم استقامت ماهیچه ها را افزایش می دهد و باعث افزایش تمدد اعصاب (Relaxation) می گردد. همچنین باعث فعال شدن آنزیم های لازم برای متابولیسم کربوهیدرات ها و پروتئین ها می شود. کمبود منیزیم باعث کاهش اکسیژن رسانی به بافت های ماهیچه ای می شود. منابع غنی از منیزیم آجیل و غلات سبوس دار می باشند.
اسیدهای چرب ضروری
اسیدهای چرب ضروری در تقویت جنسی موثرند.اسیدهای چرب ضروری در تولید هورمون های جنسی نقش دارند و همچنین به ذخیره ی ویتامین های محلول در چربی مثل D ،E و K کمک کرده و فرد را از نظر جنسی فعال نگه می دارند. اسیدهای چرب ضروری در ماهی ها، دانه کتان، کنجد، بادام، جوانه گندم و کدو تنبل به وفور یافت می شود.
دی هیدرو اپی آندوسترون
DHEA) Dihydroepiandostron)، هورمونی است که توسط غدد فوق کلیوی ترشح می شود. محققان معتقدند DHEA به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و باعث کاهش استرس و بهبود خلق و خو می گردد. DHEA را نمی توان از طریق مواد غذایی تامین کرد و باید مکمل های DHEA مصرف شود.

این مکمل به عنوان افرودیت (داروی موثر بر میل جنسی) مصرف می شود و دارای عوارض جانبی است. پس توصیه می گردد تجویرآن توسط پزشک صورت گیرد. البته هیچ دلیلی بر اثبات اینکه این مکمل ها موثر واقع می شوند، وجود ندارد، ولی بسیاری از مردم معتقدند که این ترکیبات، موثر هستند.

آثار سوء این مکمل ها عبارتند از: سردرد، اختلال بینایی و حتی نابینایی و اختلالات جنسی دراز مدت.

 

اسید فولیک
اسید فولیک یکی از مواد موثر در تقویت جنسی است،اسید فولیک از ایجاد نقایص مادرزادی جلوگیری می کند و باروری را بهبود می بخشد. همچنین باعث افزایش تعداد اسپرم می شود. فقدان هیستامین در بدن با اختلالات جنسی مرتبط است و اسید فولیک در تولید هیستامین نقش موثری دارد. اسید فولیک در سبزیجات برگ سبز، نان سبوس دار، مغزها، جوانه ها، پرتقال، گریپ فروت، جگر، دل و قلوه، ماکیان و حبوبات یافت می شود.
سلنیوم
سلنیوم نیز یکی از مواد موثر در تقویت جنسی است.سلنیوم آنتی اکسیدانی است که بدن را در برابر اثر رادیکال های آزاد محافظت می کند. همچنین در کاهش نقایص مادرزادی و افزایش تعداد اسپرم در مردان موثر می باشد. سلنیوم در گوشت قرمز، ماهی تن، ماکارونی و نان سبوس دار یافت می شود.
ورزش
تاثیر ورزش در تقویت نیروی جنسی-ورزش باعث می شود که گردش هورمون ها در بدن به راحتی انجام گیرد. افرادی که ورزش می کنند، انرژی بیشتری داشته و در نتیجه از نظر جنسی فعال تر هستند.به طور خلاصه می توان گفت که برای افزایش توانایی جنسی باید تغذیه سالم داشته باشید، در صورت نیاز از مکمل ها استفاده نموده و ورزش کنید.
تقویت جنسی
افزایش تقویت جنسی با ۵ ماده غذایی زیر :
برخی از مواد غذایی می‌تواند به شما انرژی مضاعف دهد و نیروی جنسیتان را تقویت می‌کند.طبیعت، پر از مواد غذایی طبیعی است که شما را به اوج لذت جنسی نزدیک می‌کند. در این مطلب شما را با تعدادی ازمواد غذایی موثر در تقویت جنسی آشنا می‌کنیم.
۱- کنگرفرنگی یا آرتیشو
یکی از گیاهان موثر در تقویت جنسی کنگر فرنگی است.بدون شک کنگرفرنگی یکی از سبزیجاتی است که بیشترین خواص محرک جنسی را دارد.اگر چه دلیل علمی برای اثبات این خاصیت کنگر وجود ندارد اما این ماده‌ی غذایی برای تقویت قوای جنسی افراد بسیار موثر است.
۲- هل
یکی دیگر از مواد غذایی موثر در تقویت جنسی هل است. هل، این دانه‌های خوشبو و معطر تقویت کننده و تسکین دهنده است. هل همانند ادویه‌هایی مثل کاری، زیره، زردچوبه و گشنیز جریان خون را تحریک و بیشتر می‌کند و برای همین انرژی جنسی شما را بالا می‌برد.
۳- بادام
از دوره‌ی باستان این اعتقاد وجود دارد که بادام میل جنسی را افزایش می‌دهد. در سال ۲۰۰۷، محققان ایتالیایی اعلام کردند عملکرد و قوای جنسی زنانی که از سندرم متابولیک رنج می‌برند پس از دو سال مصرف بادام، میوه و سبزیجات، آجیل، مغزها و دانه‌های کامل و روغن زیتون بهبود یافته است.
۴- زنجبیل
زنجبیل نیز یکی از مواد غذایی مفید در تقویت جنسی است.در طب سنتی چینی زنجبیل را به عنوان ماده‌ی غذایی «یانگ» توصیه می‌کنند. یعنی ماده‌ی غذایی که باعث گرمی می‌شود. برای همین زنجبیل میل و قوای جنسی را بالا برده و در شرایط مطلوب نگه می‌دارد. نامی که چینی‌ها به زنجبیل داده‌اند به معنی «مردی و چیزی است که دارای نیروی جسمی و جنسی مردانه» است. پس جای تعجب نیست که زنجبیل در بین خوراکی‌های تقویت کننده‌ی قوای جنسی قرار بگیرد.
۵- گیاه مریم گلی
یکی دیگر از گیاهان موثر در تقویت جنسی گیاه مریم گلی است.مریم گلی سرشار از هورمون‌هایی است که قوای جنسی زنانه را تقویت می‌کند به خاطر این که این هورمون‌ها عملکردی مثل هورمون استروژن دارند. این گیاه برای زنانی که با سردمزاجی و کاهش میل جنسی مواجه هستند درمان فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

 

گیاهان دارویی برای تقویت قوای جنسی آقایان

ترکیبات مغذی برخی موادغذایی برای تحریک هورمون‌ها موثرند و در نتیجه باعث افزایش میل جنسی می‌شوند. در بین این مواد غذایی ادویه‌ها و برخی گیاهان جایگاه خاصی دارند. در این مطلب شما را با چند ادویه و گیاه مفید برای افزایش قدرت جنسی آقایان آشنا کرده و در نهایت نیز در خصوص عوارض خطرناک برخی از قرص‌ها و کپسول‌ها صحبت می‌کنیم. لطفا با ما باشید.

 بهبود عملکرد جنسی آقایان

 جینسنگ
بدون شک جینسنگ، معروف‌ترین و موثرترین ماده ی غذایی برای افزایش قدرت و میل جنسی در آقایان است. جینسنگ حاوی آنتی‌اکسیدان و ترکیب محرک قلب است که باعث افزایش قدرت مردها می‌شود. این گیاه یکی از گیاهان مورد علاقه‌ی امپراطورهای چینی است که روی مرکز عصبی مغز و غدد درون ریز تاثیر می‌گذارد. باید بدانید که جینسنگ حاوی خواص ضدخستگی است و در افزایش میل و عملکرد جنسی شما فوق‌العاده عمل می‌کند. بهتر است با دکتر یا عطار در خصوص میزان و روش مصرف آن بر طبق نیازتان مشورت کنید.

 چوب میخک

برای دریافت درمان و کمک درمان اینجا کلیک کنید

چوب میخک یک افزایش‌دهنده‌ی میل جنسی طبیعی و موثر است. این ادویه ی مفید باعث گشادی رگ‌ها و افزایش جریان خون در ناحیه‌ی آلت تناسلی می‌شود. در صورتی‌که مشغله‌ی ذهنی‌تان زیاد است و فشار زیادی را از نظر روحی و جسمی تحمل می‌کنید می‌توانید به این گیاه اعتماد کنید. توجه داشته باشید که چوب میخک مانع از ضعیف شدن حافظه شده و عطر آن باعث تحریک حواس می‌شود.

سیر
نتایج بررسی‌های بالینی نشان می‌دهند که «آلیسین»، همان ترکیب موجود در سیر، میزان تستوسترون را افزایش داده و باعث کاهش هورمون کورتیزول می‌شود. کورتیزول همان هورمون استرس است که به بافت‌های عضلانی آسیب می‌زند. سیر کاهنده‌ی فشارخون بالاست و به این ترتیب نیز روی مویرگ‌ها و انقباض عضلات قلب تاثیر می‌گذارد و باعث انبساط رگ‌های موجود در ناحیه‌ی آلت تناسلی می‌شود. به عقیده ی برخی از محققان سیر باعث افزایش کمیت و کیفیت اسپرم می‌شود.

 خردل
خردل از آن دست چاشنی‌های مفید و پرخاصیت است که باعث تحریک غدد جنسی و افزایش میل جنسی می‌شود و تاثیر مثبتی روی سیستم قلبی عروقی دارد. این ادویه‌ی مفید باعث افزایش جریان خون در رگ‌ها و تحریک ارگان‌های جنسی و عصب‌های آن می‌شود.

بهبود عملکرد جنسی آقایان

  جوزهندی
جوزهندی شهرت زیادی در همراهی آقایان دارد. این ادویه‌ی مفید، محرک است و باعث افزایش میل جنسی می‌شود.

جوز هندی گردش خون در ارگان‌های جنسی را بالا برده و باعث نعوظ بهتر می‌شود. این ادویه، طبع گرم دارد و عطر و طعم خوبی به انواع سس‌ها و غذا می‌دهد.

 فلفل کاین
فلفل کاین یک تقویت‌کننده و محرک است که باعث افزایش جریان خون در رگ‌ها می‌شود. این فلفل حاوی میزان زیادی ویتامین C می‌باشد. مصرف میزان زیاد این فلفل باعث تولید گرما و احتمالا ایجاد حساسیت می‌شود. فلفل کاین بهتر از فلفل سیاه است. این فلفل نیز تقویت‌کننده‌ی میل جنسی محسوب می‌شود. باید بدانید که فلفل سیاه باعث تحریک مجاری تناسلی – ادرار می‌شود و به این ترتیب مرکز عصبی ایجادکننده‌ی نعوظ را تحریک می‌کند.
نتایج بررسی‌های بالینی نشان می‌دهند که «آلیسین»، همان ترکیب موجود در سیر، میزان تستوسترون را افزایش داده و باعث کاهش هورمون کورتیزول می‌شود. کورتیزول همان هورمون استرس است که به بافت‌های عضلانی آسیب می‌زند

کاری
ادویه‌ی کاری نیز یک تقویت‌کننده، محرک و گشادکننده‌ی عروق محسوب می‌شود. این ادویه نیز با انبساط رگ‌ها باعث بهبود جریان خون می‌شود. ادویه ی کاری از ده نوع ادویه مانند زنجبیل، سیر، گشنیز، هل، زردچوبه و غیره تهیه می‌شود که برای افزایش عملکرد قدرت جنسی شما موثر عمل می‌کنند.

 گشنیز
گشنیز یکی از تقویت‌کننده‌ها و دیورتیک‌های موثر است که باعث جبران کاهش میل جنسی مربوط به مشکلات پروستات می‌شود. می‌توانید این گیاه معطر را به غذاهایتان بزنید و از خواص آن بهره ببرید. می‌توانید بدون افتادن در دام زیاده‌روی از تخم گشنیز نیز استفاده کنید.

 عشبه ی بیابانی
عشبه ی بیابانی یکی از آن گیاهان تحریک‌کننده‌ی میل جنسی آقایان است. این گیاه حاوی خواص دیورتیک(ادرارآور) است و باعث افزایش دفع مواد زاید از کلیه شده و به عملکرد خوب پروستات کمک می‌کند. پروستات در تشکیل اسپرم نقش دارد.

بهبود عملکرد جنسی آقایان

 فلفل قرمز
فلفل قرمز نیز تقویت‌کننده و محرک میل جنسی است. این فلفل سرشار از ویتامین C و E است. متخصصان، ویتامین E را ویتامین جنسی می‌نامند. ترکیبات فلفل قرمز با انبساط عروق خونی باعث بهبود جریان خون می‌شود. اگر می‌خواهید به رابطه‌ی زناشویی‌تان گرمای بیشتری بدهید حتما از فلفل قرمز استفاده کنید.

 پودرها، کپسول‌ها و دیگر ترکیبات خطرناک
در داروخانه‌ها و عطاری‌ها قرص‌های زیادی برای تقویت قوای جنسی آقایان وجود دارد اما این کپسول‌ها و پودرها می‌توانند خطرساز باشند.

 کانتارید یا الاکلنگ

برای دریافت درمان و کمک درمان اینجا کلیک کنید

کانتارید با نام‌های دیگری مانند مگسک، باغوچه و آلاکلنگ معروف است. این مگس اسپانیایی را تبدیل به پودر کرده و میزان اندکی از آن برای تقویت میل جنسی استفاده می‌شود. متاسفانه پودر کانتارید حاوی ترکیبات سمی نیز هست که مصرف زیاد آن باعث بروز نعوظ طولانی و دردناک شده و در موارد شدید باعث خونریزی کلیوی و مرگ می‌شود.

 قرص یوهیمبین
از یوهیمبین برای بهبود نعوظ استفاده می‌شود چون باعث انبساط رگ‌ها و افزایش گردش خون می‌شود؛ اما افرادی که دچار مشکلاتی مانند بیماری‌های کلیوی یا کبدی هستند نباید از این قرص‌ها استفاده کنند.

محمد حسین زارع خورمیزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *